• 0530 973 72 28

Havaalanı transfer konusunda kesintisiz ve kusursuz bir şekilde hizmet veren firmamız Fansa Tur yılların tecrübesi ile sizlere İstanbul yeni havalimanı transfer konusunda da kapsamlı hizmet sunmaktadır. Yıllardır Sabiha Gökçen Havalimanı transfer denildiğinde akla ilk gelen firmalardan bir tanesi olan Fansa Tur ekonomik ve dakik transfer hizmeti sunan bir firma olarak bilinmektedir. Hangi ilçe, semt ya da mahallede olursanız olun sizlere herhangi bir zaman sorunu yaşatmadan transfer hizmeti sağlıyoruz. Müşteri memnuniyetini daima ilk planda tutan firmamız bu anlamda ucuz ve konforlu taşımacılığı ilkesel olarak benimsemiştir. Bu anlamda Sabiha Gökçen Havalimanı transfer fiyatları nedir diye sorduğunuzda firmamızdan alacağınız hizmetin bedelinin gayet ekonomik olduğunu görebilirsiniz. Fiyatlandırmalarımız kişi bazlı değil araç ve mesafe bazlıdır. Bu anlamda toplu ulaşımda gayet ekonomik çözümler sunmaktadır.

Araç çeşitliliğimizi yakından görmek için web sitemizi ziyaret edebilirsiniz. VIP transfer konusunda iddiamız yılların verdiği deneyimden ve kalite standartlarımızdan gelmektedir. İstanbul’da tek bir telefon ile hızlı ulaşım sunuyoruz. Ayrıca günlük araç kiralama, iş gezileri, tatil turları gibi faaliyetlerinizde de sizlere yardımcı oluyoruz. Geniş filolarımız ile kişi sayısı fark etmeden tüm seyahatinizde gerekli desteği veriyoruz. Ekonomik çözüm arayan müşterilerimizi hiçbir suretle yarı yolda bırakmıyor ve kapsamlı, kaliteli transferi en hesaplı şekilde gerçekleştiriyoruz. Ayrıca ailenizle ya da iş arkadaşlarınızla Sapanca, Maşukiye, Kartepe kayak merkezi gibi turistik noktalara gitmek istediğinizde dilediğiniz gün ve saatte aracınızı hazır ediyoruz.

Dijital bir sistem ile çalıştığımızdan sizlere seyahat öncesinde tüm detayları ayrıntılı bir şekilde veriyoruz. Transfer aracınızın modeli, plakası, şoför kimliği ve seyahat tutarı gibi aklınıza gelebilecek her detay telefonunuza otomatik olarak gönderilmektedir. Bu anlamda zamandan yana herhangi bir sorun yaşamıyorsunuz. Dakik olmak bir tur firması için olmazsa olmazdır. Bizler de bu işi hakkıyla yapan yılların firması olarak transfer konusunda her türlü detaya önem veriyoruz. Sabiha Gökçen Havalimanı transfer fiyatları hakkında detaylı bilgi almak için müşteri temsilcimize irtibat numaramızdan bağlanabilir ve aklınıza takılan tüm soruları sorabilirsiniz. Transfer konusunda profesyonel ekibimize güvenebilirsiniz.